افزودنی طبیعی کننده شبیه ساز پرواز یا rex 4

 

 

قابلیت های این افزونه:

- کیفیت فوق العاده ابرها و باند فرودگاه

- طبیعی کردن صداهای محیطی شبیه ساز پرواز

- دارای Weather Engine برای حرکت ابرها و ایجاد لرزش های هواپیما در صورت بد بودن هوا

- دانلود آب و هوای واقعی در لحظه و ایجاد 100% شبیه آن در محیط شبیه ساز پرواز

- دارای ابرهای سیروس - کومولوس - کومولونیمبوس و ... با واقعیت 100%

- قبلیت انتخاب برای سیستم های معمولی - قوی - و پیشرفته

 

 

تصاویری از این افزونه:

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود rex 4
 
کليه مطالب سايت اختصاصي بوده و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع جايز نيست
در صورت ذکر منبع اشکالي ندارد
 
حجم:7 گيگابايت
رمز فايل : fsxdownload.lxb.ir
 

 

 



می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

نظرات

پدرام
پدرام در تاریخ 1399/1/11/1 و 19:51 گفته :
سلام و خسته نباشید
من فایل ها رو دانلود کردم کامل
اما راهنمای نصب نداره
لطفا راهنمای نصب را قرار دهید.
منشکرم
پاسخ: با سلام خدمت شما دوست عزیز نیازی به مسیر نداره فایل نصب کننده داره خودش
مانی
مانی در تاریخ 1398/12/14/3 و 21:24 گفته :
سلام رکس ۴ خوبه یا ftx ؟
چه فرقی دارن؟
پاسخ: سلام بنظر من زیاد فرقی با هم ندارین برای تغییر مورد نظرتون صبر کنین تا fs 2020 بیاد
سعید
سعید در تاریخ 1398/1/20/2 و 16:26 گفته :
سلام برایfsx میخوره؟
مشخصات سیستمم:ویندوز8.1نسخه32بیتی و رم چهار.
لطفا راهنمایی کنید که درصورت دانلود حجمم هدر نره!

پاسخ: بله ولی تغییراتش اونقدری نیس که به چشم بیاد
میثم
میثم در تاریخ 1395/12/19/4 و 16:59 گفته :
سلام قربان
لینکتون خرابه....
آیدی تلگرامتون رو لطف می کنید؟
پاسخ: سلام @aminpilot
محمدعلی
محمدعلی در تاریخ 1395/8/3/1 و 11:53 گفته :
سلام
آقا من این رو با بد بختی تمومش رو دانلود کردم، نصبش هم کردم ، ولی متاسفانه صفحه اصلی rex4 نمیاد (من اول .NET Framework 4.5.2. رو نصب کردم بعدش چون ویندوزم 64 بیتی بود Sql Server Express 2012 LocalDB 64-Bit.msi رو نصب کردم و بعدش .NET Setup Verifier.exe در آخر هم setup.exe رو نصب کردم.
نحوه ی نصبش چطوری بود؟
شاید فایلتون مشکل داره، اصلا خودتون تونستید نصبش کنین این افزونه را روی fsx تون ؟
کاشکی یکی دیگه بود 5/78 گیگ هم بیشتر نبود ، اون رو دانلود میکردم نه این رو
پاسخ: دوست عزیز من این ها رو یکی یکی با نت شبانه دان میکنم تست میکنم اگه مشکل داشته باشه نمیذارم برای خودم اورد
امیر
امیر در تاریخ 1395/5/18/1 و 9:59 گفته :
چرا نمیره تو سایت دانلود؟
پاسخ: دوست عزیز توجه کنین لینک تورنته اموزش تورنتم کنارش هست
ABBAS
ABBAS در تاریخ 1395/4/15/2 و 18:35 گفته :
با سلام و خسته نباشید.میشه بگید افزونه FTX
بهتره یا افزونه REX 4؟ ممنون میشم اگه جواب دقیقی بدید.
پاسخ: بنظر من رکس بهتره ولی اگه دوست دارین انگلیسی سرچ کنید مزایا و معایبشونو بخونین
محمد حسن
محمد حسن در تاریخ 1395/4/12/6 و 21:19 گفته :
سلام مجدد بازم مزاحم میشم...
من رم و گرافیکم هر دو یکه و تو باز و اجرا کردن بازی از جمله شبیه ساز هیچ مشکلی ندارم الان به نظر شما اینو اگر دانلود کنم به بازی فشار نمیاره تیک بزنه؟
پاسخ: بخاطر رم فک کنم یکم تیک بزنه
محمد حسن
محمد حسن در تاریخ 1395/4/12/6 و 12:31 گفته :
ممنون
یعنی FTX این کارو نمی کنه؟
پاسخ: چرا هر دوی اینا واسه بهبود کیفیتن
محمد حسن
محمد حسن در تاریخ 1395/4/11/5 و 21:18 گفته :
سلام
خسته نباشید
فرق این افزونه (REX( با FTX چیه؟
ممنون میشم جوابمو بدید
پاسخ: سلام پاینده باشین مخصوص طبیعی کردن اب و هوا و بافت های زمینی و بافت فرودگاه ها
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: